فقط مریم ...............

فقط  بگم  که   دنیای  خوبی برای من مریم بود

و الان هم  دارم با مریم زندگی خوبی میکنم.

مریم ترنم  ووووو...............  زهرا  خدا بیامرزه

ناهید  و ..................................................

واقعا  مریم یکی بود  و یک دونه  دیگه مثه اون کسی

پیدا نمیشه  راضیه  تو هم که درزوغ گفتی و رفتی

همه مثه  هم همه  و من مریم رو دارم کنارم .

و دوسش دارم  و خواهم داشت  و دروغ هم نگفتم

مثه شما ها و دوستون داشتم ولی شما من رو فریب دادید.

و بازی  بازی و منم  به  رضای خدایم  راضیییییییییییییی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:, | 6:6 | نویسنده : علی دل شکسته |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دوتا